zondag 17 januari 2016

Gebreide olifant

Heel lang geleden had mijn overgrootmoeder een olifantje voor mij gebreid. Ze was toen al hoog op leeftijd (eind 80 begin 90 denk ik) en deed dit uit haar hoofd. Olifant heeft altijd een ereplaats in mijn slaapkamer gehad en werd ook wel flink geknuffeld. Dit was ook te zien, er vielen wat gaatjes in. Omdat het toch een bijzonder werkstuk was heb ik het patroon uitgeschreven, want weggooien dat doe ik niet even. Oke, het is dan niet een echte Eno's original© maar neem toch de credits daar mijn grootomaatje er niet meer is ;)
Dit patroon is, zoals je kan zien, een super patroon voor beginnende breisterren, zowel grote als kleine mensen.


Wil je ook zo'n olifant breien? Dat kan, klik hier Patroon gebreid Olifantje. Graag onder vermelding van "gebreid olifantje".
Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk het patroon per mail.

Veel plezier en laat je je creatie zien?

♥ Liefs Eno

Geen opmerkingen:

Een reactie posten