vrijdag 30 mei 2014

Nog meer WK

Je zou denken dat ik voetbal fan ben! Nou ja niet echt ;-) Maar ik vind het wel leuk om te haken.
Omdat een uil maar een uil is wilde ik ook wat anders m(h)aken. Op internet had ik acties gezien voor inktvisjes te haken voor couveuse baby's. Wat een super ontdekking is dat zeg! Meer kan je over dit lezen via deze link. Ik zocht alleen een klein snel haakwerkje en dat werd deze sleutelhanger.
Nu gewoon voor mijzelf en mag iemand hem willen hebben tegen vergoeding dan lees ik dat graag. Misschien als ik er een heleboel heb wil ik ze proberen te verkopen op de Kernhemdag en dan doneer ik de opbrengst aan dit goede doel. Het patroontje heb ik zelf bedacht en wil ik graag met jullie delen. Als beginnend blogger ben ik nog niet zo goed met de toepassingen dus als iemand weet hoe ik hier een patroon aan kan hangen dan lees ik dat graag ;-)

2 opmerkingen:

  1. Eerlijk gezegd ben ik ook niet zo bekend met alle toepassingen. Ik doe soms maar gewoon wat en soms pakt het goed uit, soms ook niet. Als jij van iemand tips krijgt, hoor ik ze graag van je

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe ik zeker Leonie! Kunnen we allemaal van leren toch :)

    BeantwoordenVerwijderen